Laken: äh de märks inte att jonte kommer vara borta, mindre slarviga passningar! varken mer el mindre skott på mål hehee. jonte har verkligen inte bevisat sin styrka. men han är ju heller ingen center. en ny forward behövs verkligen. kan inte tenkrat hämta någon polare från nhl el tjevckien..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
äh de märks inte att jonte kommer vara borta, mindre slarviga passningar! varken mer el mindre skott på mål hehee.
jonte har verkligen inte bevisat sin styrka. men han är ju heller ingen center.
en ny forward behövs verkligen. kan inte tenkrat hämta någon polare från nhl el tjevckien..