1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615026 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1070681

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
spud:

1. Handlar inte om att gynna något. Vi köper mark
2. Jönköping kan tydligen gynna Huskvarna (ungefär samma avstånd som Timrå - Sundsavll)
3. Syftade på dinakommentarer om att Timrå i år tydligen inte kan spela hockey

Det sistnämnda städe idag och mot er - stämde inte mot VF, LHC och HV. Vi kanske gör bra matcher mot topplagen och sämre mot Luleå, Modo, Rögle och de andra bottenlagen...

...oj - Nu gjorde jag nog en Spud ;=)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
lincoln: Avståndet mellan Jönköping och Huskvarna är 0 meter och det är samma kommun.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
Nån som vet när Tenkrat kommer? Snälla, säg att det är i morgon!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...