Bedrövlig match, ska vi lira så här så är det inte aktuellt med någon sundsvallsarena för Timrå i alla fall. Sundsvall har redan ett eget allsvenskt lag så de behöver inga fler.
Apropå Timrås trupp och backar, hur många matcher tog det innan man kickade Marttinen? Eller har man kanske lägre målsättning nu än då?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Apropå Timrås trupp och backar, hur många matcher tog det innan man kickade Marttinen? Eller har man kanske lägre målsättning nu än då?