1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615026 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1070749

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
Olle:

Bästa föestärkningen i försvaret är nog att köpa hem Anders Elderbrink till båset, när han fanns med bredvid Kenta J, var det lite annat spel i egen zon.

Enklare var det men framför allt fanns det någon som kunde stötta spelarna, idah tror jag det mesta handlar om dutt i dutt, så Challe kanske snart får ta pendeln hem till Tumba......

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
Abron: Jag tror Challe sitter jävligt säkert och i min mening har han endast tabbat sig när det gäller "delay of game" incidenterna men dom är å andra sidan pinsamma så det räcker och blir över. Man kan bara göra så mycket med materialet och i dagsläget brister det i individuella prestationer, inte i formationerna i helhet.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...