Bara att hoppas på att alla glädjande besked under dagen har smittat av sig på degens tillgängliga trupp så att stämningen är bättre och att vi vinner imorgon!
Känns som om att vi om någon vecka eller ca 4 matcher kommer kunna ha en helt skadefri trupp, så vida inte någon blir skadad under dessa matcher.
Svensson tror jag vi ser spela matchen på måndag, Samma med Lethonen och till nästa Helg tror jag vi kommer att se Jonte och Timo på is oxå, samt att Tenkrat lär väll dyka upp om ca en-två veckor.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Känns som om att vi om någon vecka eller ca 4 matcher kommer kunna ha en helt skadefri trupp, så vida inte någon blir skadad under dessa matcher.
Svensson tror jag vi ser spela matchen på måndag, Samma med Lethonen och till nästa Helg tror jag vi kommer att se Jonte och Timo på is oxå, samt att Tenkrat lär väll dyka upp om ca en-två veckor.
Vi vinner imorgon med 3-1 Snälla!