Som någon sa efter förra matchen, Challe kan bara inte spela Sundh, Axelsson och Andersson i PP, dom är det kallaste offensivt som vi har.
Se bara hur det blir när man spelar Lander och Pääjärvi! Dom killarna har iaf lite känsla i handlederna. Istället för att sätta dom på bänken när man skall toppa så ska dom ju spela konstant.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Se bara hur det blir när man spelar Lander och Pääjärvi! Dom killarna har iaf lite känsla i handlederna. Istället för att sätta dom på bänken när man skall toppa så ska dom ju spela konstant.