Håller med att SAIK har peakarna, men det beror på att man leker "följa john" i försvarzon!!! Fan, man måste väl kunna kliva in ordentligt i försvarspelet med kroppen och inte glida bakom och peta lite med klubban!!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller med att SAIK har peakarna, men det beror på att man leker "följa john" i försvarzon!!! Fan, man måste väl kunna kliva in ordentligt i försvarspelet med kroppen och inte glida bakom och peta lite med klubban!!!!!