Knegare: En tacker...men vi var inte värda den men den kändes bra. nu får man väl kolla på vad skrikegård säger,skador lär nog komma upp det är ju helt otroligt vad klena dom är,vad beror det på dålig träning,dålig kost? vad vet jag nåt är konstigt iallafall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
nu får man väl kolla på vad skrikegård säger,skador lär nog komma upp
det är ju helt otroligt vad klena dom är,vad beror det på dålig träning,dålig
kost? vad vet jag nåt är konstigt iallafall.