ITK: "Att folk inte ser de HORRIBLA returerna Åke slänger omkring sig(gärna spikrakt ut) är ett mysterium, har vi så jävla dåliga ambitoner att vi är nöjda med 2 poäng, hemma mot Skellefteå...? Nej det här håller inte, inte nånstans. "
Ja, jag är nöjd med 2 poäng med tanke på hur dåligt vi spelar för tillfället o att vi hade 5 raka dyngtorskar dessförinnan. Härifrån kan vi nu börja om, vilket verkligen behövs.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, jag är nöjd med 2 poäng med tanke på hur dåligt vi spelar för tillfället o att vi hade 5 raka dyngtorskar dessförinnan.
Härifrån kan vi nu börja om, vilket verkligen behövs.