dr-nix: ...och jag försöker göra en bedömning av vad spelarna presterar ute på isen, och inte vad dom borde prestera utifrån några andra parametrar.
I så fall har väl Jesper Samuelsson varit bättre än Bagarn, då Bagarn borde kunnat prestera bättre i förhållande till sin kapacitet - medan Samuelsson gjort ungefär vad vi kunnat räkna med. Är det så man skall tänka?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I så fall har väl Jesper Samuelsson varit bättre än Bagarn, då Bagarn borde kunnat prestera bättre i förhållande till sin kapacitet - medan Samuelsson gjort ungefär vad vi kunnat räkna med.
Är det så man skall tänka?