Skarin: Om man nu hade varit troende, hade man tackat Gud och alla änglarna i himlen att inte denna Ljungaverks-människan sitter i TImrå Ik's styrelse.
Annars hade man kunnat åka in på Silvan och köpt 4 meter rep omgående.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skarin:
Om man nu hade varit troende, hade man tackat Gud och alla änglarna i himlen att inte denna Ljungaverks-människan sitter i TImrå Ik's styrelse.
Annars hade man kunnat åka in på Silvan och köpt 4 meter rep omgående.