Skarin: Asså ingen skulle bli gladare om det kunde lossna för karljäveln ! Träffade Jonte i somras på Cliff Barnes i S-holm. Han å Anders Burström drack öl å laddade för säsongen. Vi snackade hockey i allmänhet och han berättade hur taggad han var inför årets säsong. Jag stod å gapade om att jag ville se han smälla på utav helvete ! Men inget har hänt på isen tyvärr :(
Ramser, vitaminer, häxbrygder klacken får ta fram allt som kan hjälpa Jonte !
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ramser, vitaminer, häxbrygder klacken får ta fram allt som kan hjälpa Jonte !