Inte ett enda jävla långt anfall mot ett blåbärsgäng som går på rus och som saknar sin enda rikitiga klasspelare... Hur kan vår namnkunniga forwardsbesättning skapa så lite mot ett gäng som i stort sett bara innehåller ratade spelare, framförallt backar, från andra lag?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Snart är det vår, kvalvår.
Nu skiter jag i det här, trevlig helg!