Kerstin_k: Tyvärr tror jag inte heller att paintball är lösningen (tänkte skriva något elakt om ammunition där men avstår).
"Alla vet ju att dom måste höja sig ett par snäpp."
Det stora problemet är att alla inte enbart måste höja sig individuellt utan TILLSAMMANS. Om det finns "bad seeds" i truppen måste de behandlas omedelbart och det görs nog inte med lek utan snarare mer allvarsamma metoder.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Alla vet ju att dom måste höja sig ett par snäpp."
Det stora problemet är att alla inte enbart måste höja sig individuellt utan TILLSAMMANS. Om det finns "bad seeds" i truppen måste de behandlas omedelbart och det görs nog inte med lek utan snarare mer allvarsamma metoder.