DJ Hemp: Så din lösning är att bara likt Titanic fortsätta att spela glad musik ändå tills båten sjunkit?
Att ha kritiska åsikter om något som är uppenbart fel är väl snarare sunt än att enbart sitta som en zombie och apatiskt titta på. Sen kan man självklart kritisera att inte alla "lösningar" som nämns under besvikelsens stund är direkt geniala.. ;)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Att ha kritiska åsikter om något som är uppenbart fel är väl snarare sunt än att enbart sitta som en zombie och apatiskt titta på. Sen kan man självklart kritisera att inte alla "lösningar" som nämns under besvikelsens stund är direkt geniala.. ;)