winstonoboogie:Helt rätt vart tog Timrå andan ivägen!Den är ju som totalt puts väck numera.
Finns ju många namn i laget men va faan är allt nånstans för inte är det i Timrå anda dom är i...jävla glidare som åker omkring som nå fjoller å är knappt svettig när dom intervjuas i TV,,,,fyy faan...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Finns ju många namn i laget men va faan är allt nånstans för inte är det i Timrå anda dom är i...jävla glidare som åker omkring som nå fjoller å är knappt svettig när dom intervjuas i TV,,,,fyy faan...