1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1077657

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-10-23
Per HApps: Fan jag smäller av ilska om detta är sant....jag skrev redan förra sommaren om när Pärssinen gick sönder, hur fan en topptrimmad hockeyspelare kan gå sönder i gymet, antingen med fel instruktioner eller fel träning...inte så konstigt att Timråspelarna går sönder i parti och minut. Alla spelare måste ju ha egna programm, alla är ju inte lika starka i bål, rygg, ben mm, fullständigt korkat och stenåldersupplägg.

Nåt är jävligt fel i föreningen....

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-10-23
MB:
på tal om skador: minns Krykov. Undrar hur han bar sig åt som aldrig var skadad.

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-10-23
MB:
Det är bara att ta fram spaden och gräva.:))

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer