-Gurra-: Tja det går inte fort att ändra inställning på ett lag,jag tror att tik kommer att slira ett tag framöver nu, blandar vinster med förluster, prio 1 slippa kvalserien.
Det är så jag känner,just nu är det inte kul med hockey.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
kommer att slira ett tag framöver nu, blandar vinster med förluster,
prio 1 slippa kvalserien.
Det är så jag känner,just nu är det inte kul med hockey.