TD: "Det vi vill se på torsdag är ett taggat timrålag som visar att glädjen är tillbaka men visst blir det tufft i derbyt sen att dom har Markström som spelar som ett NHLproffs gör att det blir en mycket tuff uppgift"
Nu slipper ni Markan imorrn.Lindbäck vaktar kassen....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Det vi vill se på torsdag är ett taggat timrålag som visar att glädjen är tillbaka men visst blir det tufft i derbyt sen att dom har Markström som spelar som ett NHLproffs gör att det blir en mycket tuff uppgift"
Nu slipper ni Markan imorrn.Lindbäck vaktar kassen....