Nja. Detta var väl betydligt tristare än första. Känns märkligt att se Brynäs agera med ett sådant självförtroende. Var är alla deras stirriga uppspel som man vant sig vid de senaste säsongerna? Syns att dom gillar att ligga där dom ligger i tabellen.
Timrå måste samla sig. Även om uman inte var värda fyra utvisningar - lika lite som Brynäs var det i första - så måste man hålla ihop grejerna. Man såg täta ut i första. Nu blev det återigen obehagliga avstånd mellan lagdelarna stundtals.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå måste samla sig. Även om uman inte var värda fyra utvisningar - lika lite som Brynäs var det i första - så måste man hålla ihop grejerna. Man såg täta ut i första. Nu blev det återigen obehagliga avstånd mellan lagdelarna stundtals.
Ut och kör i tredje!