1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1078618

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-10-23
Yellowcard: Me tooo.....nu är segern nära, törs man säga det???

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-10-23
Men jädrars så gött! Detta var ett rejält fall framåt. Är helt matt inombords. Detta var poesi, om än framförd med visst sluddrande. Hockey är en underbar sport!

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-10-23
Vill bara tacka klacken! Har inte varit på många matcher nu men sett de flesta på tv.. ni är verkligen klacken som aldrig ger upp...
Nu är det bara Jonte som saknas!

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-10-23
MB: Ja nu har vinden vänt - vinner på lördag med.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer