Härligt att se Timrå tillbaks i sitt gamla "jag", full fart rakt-på-mål. Jobba hårt i varje byte.
Ska bli intressant att se om spelet håller i sig till matchen mot Djurgården, jag kan tyvärr inte se den pga bortrest. Blir första missade matchen för säsongen för min del.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ska bli intressant att se om spelet håller i sig till matchen mot Djurgården, jag kan tyvärr inte se den pga bortrest.
Blir första missade matchen för säsongen för min del.