Uno Gordon: "Fruktansvärt skön seger igår! Att jag dessutom fick igång klacken och även sittplatspubliken var ju otroligt inspirerande"
Klacken var inte högljud igår, ett tag kunde man tro att ni dött av något super farligt virus! knäpp tyst! ibland kom ni igång men mest klapp och trumma inge högljud sång!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Klacken var inte högljud igår, ett tag kunde man tro att ni dött av något super farligt virus! knäpp tyst! ibland kom ni igång men mest klapp och trumma inge högljud sång!
Mot FBK och Rögle var de bättre!
Fast nu var det ju du som fick igång klacken ;-)