Eeh...nää...ni får ta 3 poängaren i nästa match istället.
Ikväll får ni ta m-a-x 1 pinne å vi får ta minst 2 alltså...ja hellst 3 för det ska bli ett sant nöje å få se sportjournalisterna i Västerbottens länstidningar få hybris då kliver upp på första platsen om än tillfälligt i Elitserien.
Å många fjuniga Skellefte AIK:are tro att SM-guldet är mer eller mindre redan i hamn för säsongen 08-09...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ikväll får ni ta m-a-x 1 pinne å vi får ta minst 2 alltså...ja hellst 3 för det ska bli ett sant nöje å få se sportjournalisterna i Västerbottens länstidningar få hybris då kliver upp på första platsen om än tillfälligt i Elitserien.
Å många fjuniga Skellefte AIK:are tro att SM-guldet är mer eller mindre redan i hamn för säsongen 08-09...