Bergius: Ang. "Jonte". Har han inte sagt en gång för alla att han skall fullgöra sitt kontrakt med Timrå för sedan eventuellt avsluta karriären i Skellefteå? Det betyder vad jag förstår att Luleå-snacket är ankskit från början till slut. "Jonte" kommer att bli grymt viktig för laget nu i höst o vinter. Japp!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det betyder vad jag förstår att Luleå-snacket är ankskit från början till slut.
"Jonte" kommer att bli grymt viktig för laget nu i höst o vinter.
Japp!