1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1080340

Sv: Jonte Hedström
JimmyH: Jo då, näst intill. På påstående nr 2 säger jag: Nähäpp. Det var tråkigt. För det här är ju världens mest kloka diskussionsforum.

Alla får läsa om dom vill, alla får skriva om dom vill.

Svarskommentarer

Sv: Jonte Hedström
Skarin: Okej, då gör jag bedömningen att du helt saknar förmågan att svara på en fråga i klarspråk. Det behöver kanske inte vara negativt för dig alla gånger. Men från och med nu så ska jag anpassa mig till din nivå lite mer.

Du får här lite stöd:

Du skrev: "grym i början."

Vad jag då vill veta mot frågan om du verkligen inte tycker att hans insats 06/07 var tillräckligt tillfredställande för dig är:

Sen då? Och på detta en slutlig bedömning hans säsong 06/07 från din sida. Gärna med argument.

Sv: Jonte Hedström
Brukar spelarna följa med på bortamatcher?

Väljer dom det själv?

Märkligt...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer