1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1080343

Sv: Jonte Hedström
Skarin: Okej, då gör jag bedömningen att du helt saknar förmågan att svara på en fråga i klarspråk. Det behöver kanske inte vara negativt för dig alla gånger. Men från och med nu så ska jag anpassa mig till din nivå lite mer.

Du får här lite stöd:

Du skrev: "grym i början."

Vad jag då vill veta mot frågan om du verkligen inte tycker att hans insats 06/07 var tillräckligt tillfredställande för dig är:

Sen då? Och på detta en slutlig bedömning hans säsong 06/07 från din sida. Gärna med argument.

Svarskommentarer

Sv: Jonte Hedström
JimmyH: Jo Jonte var bra. Framförallt i början precis som alla andra. Han ingick i en skön leadingline och var väl, typ, bäst. I takt med alla skador blev allt sämre, för alla. Typ. Inget konstigt i det egentligen.
I kvarten mot Modo var väl alla bra, förutom Warg för att överdriva ett par smulor. Typ.

Lättläst.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer