1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1080345

Sv: Jonte Hedström
JimmyH: Jo Jonte var bra. Framförallt i början precis som alla andra. Han ingick i en skön leadingline och var väl, typ, bäst. I takt med alla skador blev allt sämre, för alla. Typ. Inget konstigt i det egentligen.
I kvarten mot Modo var väl alla bra, förutom Warg för att överdriva ett par smulor. Typ.

Lättläst.

Svarskommentarer

Sv: Jonte Hedström
Skarin: Då kan vi stryka ditt:

"Jonte har väl inte visat särskilt mycket för denna klubb sedan lockouten både på plan och utanför? Alldeles för lite i min smak i alla fall."

Och retuschera det till:

"Jonte har väl inte visat särskilt mycket för denna klubb förra säsongen och den här både på plan och utanför? Alldeles för lite i min smak i alla fall."

Eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer