När f-n ska dom inse att man måste ha backar för att spela i ES!!!! Undrar vad det är som gör att man inte törs forechecka ett d-ja dugg utan bara ger bort pucken hela tiden. Samtidigt blir man tillbakapressade i egen zon nåt så sjukt!!!! Titta för f-n hur alla andra lag spelar i anfallszon!! Alla utom Timrå!!!! Våga framåt lite och våga stå upp!!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
När f-n ska dom inse att man måste ha backar för att spela i ES!!!! Undrar vad det är som gör att man inte törs forechecka ett d-ja dugg utan bara ger bort pucken hela tiden. Samtidigt blir man tillbakapressade i egen zon nåt så sjukt!!!! Titta för f-n hur alla andra lag spelar i anfallszon!! Alla utom Timrå!!!! Våga framåt lite och våga stå upp!!!!!