1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1080428

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Om inte Backe sälat så härligt på första målet kanske han kunde tagit pucken.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
haggen: Visst dåligt av Backlund rakt igenom, men titta på hur Lotvonen agerar.

Det är han som ser till att Saik får skottchanser när han ger bort hela mittzon o halv egenzon.
Karln forsätter där han slutförde Djurgårdsmatchen, dvs div1 klass.

Som Lotvonen agerat de sista 3 matcherna hör inte hemma i elitserien.

Övrigt bra Timråspel, utan det rätta trycket i anfallen.

Nej trodde man ej skulle behöva gör det, men nu drar man på korpinnebandy 20:30. Garanterat roligare än storstryk i sheleftyou.

Varför inte prova Hirsch de två sista perioderna.

Skicka Lotvonen snarast. Kalle K var ju en speedkula i jämförelse.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer