nixXz: Är väl bara en tidsfråga innan vi ligger på kvalplats ändå även om vi skulle vinna denna match,har man knappt några elitseriemässiga backar blir det så. Flera av våra backar har en alldeles för låg lägstanivå,Lotvonen Persson(fast ok han har en dålig högsta nivå oxå) Jonson Erixon skogs.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Flera av våra backar har en alldeles för låg lägstanivå,Lotvonen Persson(fast ok han har en dålig högsta nivå oxå) Jonson Erixon skogs.