RTS: Jag tycker inte du ska skriva som du skriver om Lotvonen. Tänk om han läser den här gästboken då kan han tappa ännu mer självförtroende och då kan han bli sämre och då kan det gå ännu sämre för laget i vårt hjärta och då kan det gå ut över andra spelare och då kan det gå ännu sämre för dom och det är inte kul nu när det inte går så bra för laget i vårt hjärta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
RTS: Jag tycker inte du ska skriva som du skriver om Lotvonen. Tänk om han läser den här gästboken då kan han tappa ännu mer självförtroende och då kan han bli sämre och då kan det gå ännu sämre för laget i vårt hjärta och då kan det gå ut över andra spelare och då kan det gå ännu sämre för dom och det är inte kul nu när det inte går så bra för laget i vårt hjärta.
Sådeså.