Simmalugnt: Vakna ur koman, det är klart att vi är bättre men det är en jävligt stor skillnad på att spela med hjärta och att lämna det på hemmaplan. Dom två senaste matcherna har vi ställts mot klart bättre motstånd och vunnit (förvisso på hemmaplan) men det, om något, borde väl bevisa att det finns mer att hämta ur laget när SAIK spelar uselt och man fortfarande spelar dåligt?
Hoppas nu att Moes mål kan väcka liv i Timrå och överbevisa dig...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas nu att Moes mål kan väcka liv i Timrå och överbevisa dig...