Ja detta var skönt men dock kvarstår det att det kommer inte kunna gå till så här varje match, något i Timrås spelstil/spelare/tränare ¨åste ändras om inte detta slyumpmål kommit så hade denna match troligtvis vart avgjord... Vi måste inse att hur många chanser vi än får p.g.a av slumpen så måste man för att gå till ett slutspel ha starka direktiv hur man ska spela och det verkar inte TIK ha.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi måste inse att hur många chanser vi än får p.g.a av slumpen så måste man för att gå till ett slutspel ha starka direktiv hur man ska spela och det verkar inte TIK ha.