nectis: Vi släpper in skitmål så klart som vanligt. Men sen på det hade SAIK mången fler farliga chanser än Timrå. Man kan säga som så, när SAIK var milimetrar ifrån att göra 4-1 kontrar vi in 3-2 istället.
Moe och Hynning rena solomål båda två - tillfälligheter. Vi hade ju inget strukturerat anfallsspel alls. Vi hade enbart flyt idag - men gött som fan som sagt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Moe och Hynning rena solomål båda två - tillfälligheter. Vi hade ju inget strukturerat anfallsspel alls. Vi hade enbart flyt idag - men gött som fan som sagt!