1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1080723

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Backlund är sämre än ett bollplank.- med hål i också!

Hynning försvann in i ett svart hål efter Pärssinens skada- håller med!

Skog spelar fast sig själv i hörnen, och då utan press.- kan skogs spela?

Lotvonen är som ett kylskåp utan skridskor- nja, en skridsko iaf!

Persson skulle aldrig ha fått ett kontrakt med TIK- PRECIS

Bagarn är i behov av ett nytt hjärta,- som det ser ut nu

Mäkiaho är sämre tränad än en dartspelare- typ!

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Muuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaahahahahaha!!

8 pinnar från serieledning
8 pinnar från serieledning!!!

Väck barnen, sälj alla spelare och bränn upp Eon Arena!

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Per HApps & Blizzard: Det var då ett j-vla gnäll! (Tänk att Laken skulle skriva det).

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
helt otroligt,måste vi vinna med 10-0 för att gnället ska försvinna här inne?
Man kan ju faan tro att detta är modolidernas Gb

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer