ralus: Jag letar inga fel, jag tycker bara det är tråkigt att vissa här inne verkar ha en ocean av galla att spy på jonte i tid och otid utan att vara det minsta kritisk över hur det övriga laget uppträder.
Laken, du måste ju ha nått din egenfrekvens över gallsprutandet över Jonte, och det trycker jag är trist.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
ralus:
Jag letar inga fel, jag tycker bara det är tråkigt att vissa här inne verkar ha en ocean av galla att spy på jonte i tid och otid utan att vara det minsta kritisk över hur det övriga laget uppträder.
Laken, du måste ju ha nått din egenfrekvens över gallsprutandet över Jonte, och det trycker jag är trist.