Bengt-Åke var på plats, kanske så slutar det med en chans i landslaget för Moe (om inte nu så kanske i ryska turerningen).
Jag håller med angående Moe, han imponerar. Roligt att Tenkrat fick avgjöra med två mål, det vore bra om han kom igång. Hynning kan även bli en tillgång om han fortsätter kämpa på. Det finns mycket att jobba på vad gäller boxplay dock.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag håller med angående Moe, han imponerar. Roligt att Tenkrat fick avgjöra med två mål, det vore bra om han kom igång. Hynning kan även bli en tillgång om han fortsätter kämpa på. Det finns mycket att jobba på vad gäller boxplay dock.