Bengt-Åke var på plats, kanske så slutar det med en chans i landslaget för Moe (om inte nu så kanske i ryska turerningen).
Jag håller med angående Moe, han imponerar. Roligt att Tenkrat fick avgjöra med två mål, det vore bra om han kom igång. Hynning kan även bli en tillgång om han fortsätter kämpa på. Det finns mycket att jobba på vad gäller boxplay dock.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag håller med angående Moe, han imponerar. Roligt att Tenkrat fick avgjöra med två mål, det vore bra om han kom igång. Hynning kan även bli en tillgång om han fortsätter kämpa på. Det finns mycket att jobba på vad gäller boxplay dock.