1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1081637

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
AndersN: Håller med dig med alla utvisningar modo fick och vi har inte ett faligt läge på alla powerplay nä den här matchen förlorade vi själv sen är nog modo klassen bättre än oss hoppas vi får in nytt blod i truppen och det är snabbt och hur är det med Backlund han blir ju sämre och sämre klart det är inte lätt med såna utespelare heller inte en tackling ingen vilja nä nu är det bara att härda ut till uppehållet då måste nått hända

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
-Robban-: Till nästa match vill jag se Lander som center mellan Pääjärvi och Tenkrat. Minimalt med istid till Jonte och Bagarn.
Bagarn kan dock få gnugga på i BP!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...