1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615015 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1081661

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Kerstin_k: Tränarbyte ? Till vem då ? Största problemet är i så fall att man inte gjort det tidigare och signat en mer beprövad kraft. Tycker att modo gjorde ett kap i Rindell, men nu finns det väl inte något riktigt hett namn att tillgå. Alla förändringar man gör på den fronten får betraktas som en chansning, helt avgörande är hur det fungerar i truppen, i omklädningsrummet och på träningar.

Nä , sluta sila i början på matcherna till att börja med.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
U137: Nu sa jag i och för sig inte att jag var för det. Jag sa bara att jag var nära att börja betänka det som en möjlig lösning för Timrå IK. Själv tror jag inte på den. Men i desperata tider kan det ibland behövas desperata handlingar.

Men nej, jag tror inte på den lösningen. Inte ännu i alla fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...