1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1085343

Sv: Silly season 08/09
HarryHaffa: Bra sagt! Jag tycker att vi ska vara glada över det händer nånting över huvud taget. Känns som att ledningen lika gärna kunnat skita i att värva någon spelare alls och bara kört på med "vi spelar med de spelare vi har i truppen i dagsläget".


Välkommen Håkan Bogg (som uttalas Bågg tydligen)

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09

Heleniz: Jag håller inte alls med! Jag är förfärad av denna värvning. Vi skall ge fan i att värva f.d. MIK-spelare. Det kan bara prestera inom kommungränsen. Har vi inte lärt oss nånting alls utav Skogs och Simons? Tydligen inte. Ledningen spelar rysk roulette med supportrarna! En spottloska rakt i ansiktet är vad fan det handlar om. Det luktar panik och desperation över denna signering. Ledningen är skyldiga oss en FET URSÄKT när den vi summerar den här säsongen! Nu förbereder jag mig mentalt på Kvalserien.

Bättre än förra säsongen - IN MY ASS!

Det här var droppen!


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...