Snoop: mja men så länge boxplayspelet är A+ så funkar ju den biten. Moe tycker jag har fallit tillbaka lite till "juniorspelet" och har ju än så länge bjudit på två stycken 2-1 lägen som hade kunnat punktera matchen.
Det han gör offensivt är fortfarande bra men när det går bra för en yngre lirare så brukar man se en nedgång i ödmjukheten och det tycker jag är vad som har varit felet med hans spel idag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det han gör offensivt är fortfarande bra men när det går bra för en yngre lirare så brukar man se en nedgång i ödmjukheten och det tycker jag är vad som har varit felet med hans spel idag.