dr-nix: Jag tycker att 6 raka boxplay, och att man fortfarande orkar stå upp efter dessa, är ett gott tecken på en förändring i mentaliteten i truppen. Svårt att dra slutsatser efter en endaste match men ikväll kämpar man för varandra iaf.
Kommer man bara upp i normal standard vad gäller effektivitet så ser det här mycket bra ut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kommer man bara upp i normal standard vad gäller effektivitet så ser det här mycket bra ut.