1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1087305

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Så kom äntligen trepoängaren. Vi kunde banne mig inte få en bättre nystart än så här. Bra jobbat av Wandell och Lehtonen. Åh "Backe" som höll nollan också... naaaaajs :-). Grattis grabbar.

Enda minuset jag kunde sålla fram via sportradion tilldelar jag den som vanligt utvisningsbenägna Robin Jonsson. Hela tre besök blev det på botbänken ikväll. Kan fanimej inte begripa varför han gång på gång ska dra på sig dumma utvinsningar. Dags för bänken kanske ??

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
-Gurra-: Idag hade vi vår alldeles egen VM-målis :) Backe var suverän! Makalös! Magnifik! Fantastico! Wowistico! Svinbra! Superbra!

Överlag såg Timrå ut som ett lag ikväll och det gläds jag för. Låt oss hoppas att detta var början på något nytt, början på en återhämtning, början på upprättelsen!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer