1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1087383

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
*Trots en hel drös med boxplay vinner vi rättvist. Fantastiskt. Dessutom har ju Tenkrat, Pyörälä, Wandell och Bogg kanonlägen till fler mål under matchen.
*Fantastisk kul och viktigt för Backe att hålla nollan. Han var under hela matchen stabil och säker. Fortsätt så.
*Försvarsspelet över hela banan var en rejäl förbättring mot för tidigare. Fortsätt så.
*Det här så kallade styrspelet som vi fick se ikväll hoppas jag vi får se varje bortamatch nu framöver. Finns inget annat nu med tanke på tabelläget.
*Uppträder man som ett lag (så som ikväll) finns det goda chanser att vinna varje match.
*Bogg gör en mycket fin debut.
*Den här segern hamnar mycket högt på min lista.
*En ny bra back samt Pärssinen på det här så ser det bra ut. Sedan gör det inget om Styfs finger skyndar på lite.
*Det vore väldigt trevligt, men också väldigt realistiskt, om det blir så gott som fullsatt på lördag. Men det kanske är för mycket begärt?
*Nu kör vi.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Riktigt skön seger. Vad höll Bogg på med vid friläget förresten? haha

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer