Maggan: ja sån kan man dra hur långt som helst, var går gränsen någonstans? död säl, apa... död säl kommer man nog undan med,men om man kallar en spelare för apa torskar man nog ordentligt, (om killen är mörkhyad) Fast om någon idiot skulle dra till med det så är man värd en avstängning tycker jag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ja sån kan man dra hur långt som helst, var går gränsen
någonstans?
död säl, apa...
död säl kommer man nog undan med,men om man kallar en spelare
för apa torskar man nog ordentligt, (om killen är mörkhyad)
Fast om någon idiot skulle dra till med det så är man värd en avstängning tycker jag.