Olle: HA HA HA, Fabricius, förväntar mer av dig, det är ju verkligen helt logiskt att tänka så här när man är målis:
" Oj här kommer ett backskott - men vänta - En frölunda klubba - jippi - jag försöker fånga den med min mask istället för att ställa mig i rätt läge inför skottet som kommer :-P"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
" Oj här kommer ett backskott - men vänta - En frölunda klubba - jippi - jag försöker fånga den med min mask istället för att ställa mig i rätt läge inför skottet som kommer :-P"