1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1090706

Sv: Linköping - Timrå IK 2008-11-22
saasta: Kan man nypa en pinne är jag mer än nöjd.

Nyckeln blir boxplay/powerplay och att vi åker mer skridskor än dem.

3-3? Japp!

Svarskommentarer

Sv: Linköping - Timrå IK 2008-11-22
Ambroo: Det finns många sätt att ladda inför matcher. Jag tror att fyra grabbar från Granloholm tar priset med sitt mycket udda påhitt. När Timrå IK spelar hemma mot Linköping beger man sig, innan man åker ut till E-on, till Linköpingsvägen och pissar på den.
När TIK möter Linköping borta och matchen beskådas på O'learys, gissa vad man gör då? Ja just det, man far till Linköpingsvägen och pissar innan man beger sig till city för nedsläpp.
Fans är fans om än med egna vanor.
Må grabbarna komma hem med tre pinnar i kväll.

Just go for it!

Sv: Linköping - Timrå IK 2008-11-22
Ambroo: Lander i ribban:P nära där

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer