Ambroo: Det finns många sätt att ladda inför matcher. Jag tror att fyra grabbar från Granloholm tar priset med sitt mycket udda påhitt. När Timrå IK spelar hemma mot Linköping beger man sig, innan man åker ut till E-on, till Linköpingsvägen och pissar på den. När TIK möter Linköping borta och matchen beskådas på O'learys, gissa vad man gör då? Ja just det, man far till Linköpingsvägen och pissar innan man beger sig till city för nedsläpp. Fans är fans om än med egna vanor. Må grabbarna komma hem med tre pinnar i kväll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När TIK möter Linköping borta och matchen beskådas på O'learys, gissa vad man gör då? Ja just det, man far till Linköpingsvägen och pissar innan man beger sig till city för nedsläpp.
Fans är fans om än med egna vanor.
Må grabbarna komma hem med tre pinnar i kväll.
Just go for it!