Inlägg: 1091146
Svarskommentarer
Sv: Linköping - Timrå IK 2008-11-22
73Sjöbba:
SVT har skrivit att...
"Timrå showade i Linköping"
"kravlade sig upp på kvalplats"
Hmmmm?
Fotbollsreporter eller????
Hoceysverige.se skriver.....
"Timrå är fortfarande nästjumbo, men gick ikapp Djurgården, som dessutom har en match mer spelad än medelpadingarna"
Lördagsgrogg eller????
SVT har skrivit att...
"Timrå showade i Linköping"
"kravlade sig upp på kvalplats"
Hmmmm?
Fotbollsreporter eller????
Hoceysverige.se skriver.....
"Timrå är fortfarande nästjumbo, men gick ikapp Djurgården, som dessutom har en match mer spelad än medelpadingarna"
Lördagsgrogg eller????
"Timrå sänkte serieledaren"